Woensdag 24 april 2013 Quarteira

24 april 2013 - Quarteira, Portugal

Over deze dag kunnen we eigenlijk heel kort zijn: blauwe lucht, zon, 23 graden, flink windje, ochtendwandeling op het strand, bezoek aan een ‘spiegeltjes en kraaltjes’ markt (altijd leuk), middagwandeling op het strand en het daaraan grenzende stuk bos (met ‘broccolibomen’ met een sterke dennengeur), relaxen voor de camper. Ons hoort echt niemand klagen…

1. Erma:
    26 april 2013
    Wat ziet het er toch allemaal goed uit, heerlijk!! Hier alles goed, vanmiddag gaan we heel hard klappen bij de presentatie van je boek in het oranje dome, veel groetjes!! Erma
  2. Luc:
    zwaar leven hebben jullie :-)
  3. René:
    26 april 2013
    Hallo Arnold en Annemieke,

Gisteren zag ik jullie website gevonden via google. Ik heb net genoten van jullie verslagen. Het weer is slecht in Nederland, dus geniet maar van het zonnetje. Ik zal Hans en Annelies op de hoogte stellen van jullie website. Zo dat zij jullie avonturen ook kunnen volgen. Groetjes René
  4. Moos:
    27 april 2013
    Hii Lieve Miek en Arnold.
    Wat genieten !
    Het ontzettend leuk jullie verhalen te lezen en foto's te zien!
    we gaan kijken of er na het examen van Jan nog een beetje redelijk betaalbare vlucht jullie kant uit is ...
    dikke knuffel voor de hondjes