Maandag 27 mei 2013 Labenne - Bignac

27 mei 2013 - Bignac, Frankrijk

Precies 310 kilometer; dat is de afstand tussen Labenne en Bignac. Tijd genoeg om het vanochtend ‘rustig’ aan te doen. Na een flinke strandwandeling, ontbijtje en koffie vertrekken we uiteindelijk om kwart over elf uit een bewolkt Labenne. De rit naar Bignac verloopt soepel; we stoppen alleen even om te tanken (zowel diesel als koffie). Onderweg vinden we de zon ook weer terug, die geduldig met ons meereist naar Bignac.

Bignac is niet groter dan vijf huizen en één camping. En wat voor een camping: wij vinden het hier direct geweldig. Een groot, bomenrijk terrein met in het midden een behoorlijk groot vismeertje. Vanuit de camping lopen we direct de natuur in: langs tarwevelden en bossen. Nadat de hondjes – die al dat gereis heel geduldig ondergaan – uitgelaten zijn, zitten we nog tot 20.00 uur ’s avonds buiten. Een perfecte ‘rijkantiedag’ dus!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan:
    29 mei 2013
    Mooie reisverhalen en foto's. Inspirerend. Tot over een week of ... Neem aan dat jullie weer in Nederlanden 'landen'. Geniet van de eenheid!
  2. Wim en Cora:
    29 mei 2013
    Veel plezier nog deze laatste rijkantiedagen!
    XX W&C