Maandag 8 april 2013 Chartres - Saint Cyr

8 april 2013

Het gaat goed! We vertragen nu al en laten onze ‘planning’ los. In plaats van direct door te rijden naar Les Landes, een natuurgebied onder Bordeaux, rijden we naar Saint Cyr, zo’n 250 kilometer boven Bordeaux. We komen op een camping die grenst aan een natuurgebied en kijken vanuit onze camper uit over een prachtig meer (waar hebben we dat meer gezien ;-)). We trakteren Roebel en Laika en onszelf op een wandeling rond het meer. Het is fris, maar de zon schijnt (op een enkel regenbuitje na). De rest van de middag en avond brengen we door in ons camperhuisje: koken, lezen, kletsen, verslagje schrijven en balletje – balletje met de hondjes. Hoe leuk kan truttig zijn ;-).

1. Melin:
    9 april 2013
    Nu al los van de planning, dan heb je al heel wat gewonnen ;-)). Nu kun je doen wat je wilt!!
  2. Wim en Cora:
    11 april 2013
    Zo zie je maar; je wordt vanzelf gedwongen het rustig aan te doen. Wij kijken uit naar jullie reisverhalen.