11 april 2013: San Sebastian - Burgos

11 april 2013 - San Sebastián, Spanje

We worden om 08.00 uur wakker en besluiten naar het strand te fietsen om de hondjes voor vertrek nog even goed uit te laten. Helaas voor iedere San Sebastianer die deze ochtend van plan was om uit te slapen; Roebel voorziet het rennen naast de fiets altijd nogal luidruchtig van commentaar…

Na het ontbijt vertrekken we voor ons doen deze week vrij vroeg op weg naar de volgende bestemming: Burgos. Een mooie rit van 219 kilometer door en langs bergen (misschien wel heuvels voor Spaanse begrippen) en fel groene weilanden. Was het gisteren nog 25 graden en zonnig, vandaag is het bewolkt en 15 graden. In Burgos regent het en aan de lucht te zien blijft dat nog wel even doorgaan. Tijd voor een lazy donderdagmiddag dus. Na het installeren van de camper (zo blij dat we onze eigen vouwwagen niet bij ons hebben ;-)) en het uitlaten van de hondjes geven we ons over aan ultieme vakantiebezigheden: nuttigen van een kleine lunch, beetje lezen, beetje slapen, beetje internetten en typen. Alleen de zon ontbreekt, maar volgens weer online komt ook dat morgen weer helemaal goed!

1. Wim en Cora:
    11 april 2013
    Hoi Miek en Arnold,

we genieten met jullie mee hoor. Hartstikke leuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen!
    XX
  2. Miek:
    11 april 2013
    Hoi Wim en Cora,

Dank jullie wel! Het is voor als we thuis zijn ook leuk om het allemaal weer eens na te lezen; de dagen hier vliegen voorbij, net alle plaatsen en belevenissen ;-0
    Tot snel, kus va ons en een pootje van Roebel en Laika