Zondag 21 april 2013 Tavira

21 april 2013

We zijn vannacht niet door de bewaking van ons bed gelicht en dus worden we rond 08.30 uur uitgerust wakker. Arnold gaat ons ontbijt inkopen (gelukkig is de poort vanaf 08.00 uur weer geopend, evenals de winkels op zondag) en Annemieke laat de hondjes uit. Dat kan om de hoek van de campingplaats op een stuk grond wat het midden houdt tussen een natuurgebiedje en een vuilnisbelt. Het is dat we in de camper al een heerlijke bank hebben…

Na het ontbijt fietsen we naar Tavira voor een bezoek aan een oud fort en een lekker bakkie koffie op een terras. De hondjes blijven liever in de camper, waar het nog heerlijk koel is. Na terugkomst brengen we de rest van de dag rond de camper door. Annemieke werkt wat (moet nog een tekst produceren voor een klant; deze acht weken moeten ergens van betaald worden J) en Arnold loopt met de hondjes, leest en slaapt wat. Een heerlijk rustig dagje dus, dat we afsluiten met door Arnold gemaakte pasta (heerlijk) en een proost op onze trouwdag en deze fantastische vakantie.